Varför ska vädret luras för?

Det är dagens STORA fråga... När jag vaknade i morse och kollade ut genom förnstret var himlen blå och solen sken. Nu bara några timmar senare öppnar sig himlen och regnet bara forsar!!! Man blir lite smått less på det. Jag har alltid varit tjejen som inte tycker om snö på vinter (eller aldrig) men jag har ju hellre snö än en massa regn just nu!!!

Dagen i sig kommer dock bli bra iaf! :) Om en liten stund ska jag dra in till stan för att shoppa lite smått och gott och sen ska jag och Erik sätta osss på ett fik :D Senare ikväll ska jag hem till Mattsson med för hon fyller arton nu på tisdag!!!! :D:D:D:D Kommer bli en riktigt rolig dag och kväll! :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0