Kan man göra bort sig mer?!?!

Ja det är den stora frågan som jag ställer fört dagen.

Idag när jag och Alex skulle dra hem till Ellen för att fira hennes student gör jag bort mig som FAN!! Jag har aödrig varit hos Ellen så fick veta av henne att jag skulle gå till ett vitt hus..... Det fanns ungefär 25 vita hus i ljungkullen så det var ju inte lättaste. Men vi gick runt och runt tills vi till slut hittade et hus med massor av ballonger. Så jag gick dit och knackade på, ringde på och ringde på igen tills det till slut kommer en kille som öppnar. Så här såg allt ut efter det:

Killen: Hej, ska ni på studenten?
Jag: Ehh ja.
Killen: Okej vänta lite då. (Ropar på Peter). Hejdå!
Jag: Kollar nervöst på Alex utan att säga något.
Peter: Öhh hej?!?
Jag: Hej är det du som har tagit studenten här?
Peter: Ja!
Jag: He he grattis men då måste vi ha gått fel. (Blir JÄTTEGENERAD) Men vet du kanske vart Ellen A.. Bor?
Peter: Ja ni får gå tillbaka en gata.
Jag: He he okej tack. (går fort där ifrån)

Jag vill aldrig mer få beskrivningar via sms..... Har nog aldrig gjort bort mig så innan :O Men till slut hitade vi och det blev en trevlig kväll med trevligt folk :D Vill åter igen säga grattis till Ellen också :D

pussar perre


Kommentarer
Postat av: Alexandra Eriksson

hahahahha bäääst xD

2011-05-28 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0