Fyfan vad kul!

Idag har jag haft så sjukt kul så ni förstår inte :D Jag och Kristina skulle ju vara domarflickor på klubbtävlingen men jag blev lite mer än så ;D Jag fick hoppa in i Jippo tävlingen som är:
Dansare som har tävlat och haft licens får inte vara med i klubbtävlingen så vi får en egen tävling som kallas Jippo. I den byter alla par partners och får en helt ny (helst en de aldrig dansat med). Efter att vi bytt ska vi dansa! Men... Vi har även fått ett uppdrag... Årets "bus" Var att göra massa ackro och det är hopp och skutt. Man skulle alltså under flera tillfällen av dansen ha båda fötterna lyfta från golvet på ett roligt sätt!
Jag fick vara med i Jippot bara för att det saknades några tjejer och som tur är så har ju jag tävlat innan :) Det var dock fem år sedan!!! Jag och min partner gick bara vidare första omgången men det gjorde inget alls för vi hade så extremt kul under den 1,5 minuten som vi dansade :D Jag måste också säga att de som fick stå på pallen verkligen var värda det för de var extremt duktiga! :D
Jag måste verkligen hitta e partner igen så att jag kan börja tävla igen!!!
Jag fick även dansa med en av domarna.. De skulle visa upp att de inte bara kan döma dans utan att de kan dansa också ;) Det var kul att få vara med ute på dansgolvet två gånger när jag egentligen inte skulle ha varit med alls ;)
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0