Black Swan!

Idag har jag haft en underbar dag :D Jag var i stan med Angelica, Elwina och Ellen! :D Vi gick till jensen för att käka lite mat och det var ju helt otroligt gott :D Älskar deras mat så mycket och deras sås är den bästa!!! Mmmmm! Efter vi hade käkat drog vi och kollade i lite affärer (köpte ett par leggins) och efter det var det dags för bio :D Vi kollade på Black Swan.. Det var en av de bästa filmerna på länge!!!!!! Den MÅSTE ses på bio och alla MÅSTE se den!!! Den var lite läskig ibland eftersom det är en thriller men den var så sjukt bra så det tänkte man inte på ;) Så jag säger bara två ord! SE DEN!!!! Nataly Portman har huvudrollen i filmen och vann en Oscar för sin prestation! Jag tycker verkligen att hon var värd den för hon var jätteduktig! :D
Trailern!! 

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0