Börjar la få lite resfeber nu!

Kan inte förstå att det är sant! Om ett dygn sitter jag och Nadia på planet ner till Fuengirola! Det är helt sinnessjukt. Men samtidigt helt underbart kul :D Första resan helt utan föräldrar kommer förhoppningsvis bli den bästa resan jag varit med om och jag ska njuta som bara den! :D Ska bli så himla kul att äntligen få träffa Lisa igen :D Men det finns ju självklart saker som man kommer sakna här hemma med.. Blir ingen dans nu på två veckor, kommer sakna alla underbara vänner och min Erik kommer jag sakna massor <3 Men om en vecka kommer jag hem med en fin bränna och ett glatt humör! Ska då träffa alla och bara leva livet här hemma med! :D Vet inte om jag hinner skriva något imorgon så hoppas att alla får en lika bra vecka som jag! :D Fast jag tror ju inte att ni kommer ha lika fint väder här som det är i Spanien ;) Men ha det gött nu!!! :D
<3
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0