Trött helg!

Okej... Anledningen till att det har blivit en trött helg är för att jag i fredags började klockan sju så jag fick då gå upp halv fem på morgonen. Vid busshållplatsen stod det en läskig kille så jag var sjukt rädd men han gick efter en stund! Det var sedan praktik i några dagar för att sen dra in till skolan på lektion... Efter det var det att dra hem fort och göra sig i ordning för att sedan dra till Möllan där det var dans... Kom då hem runt två och kom i säng vid tre. Hade alltså varit uppe i 22 timmar utan sömn... Jag var trött!
Idag sov jag till ett men har varit trött hela dagen och och har ont i kroppen efter praktiken. var hemma hos Nadia och hade trevligt med massa folk men höll på att somna mot Robins axel när vi satt i soffan.. Mysigt var det :D Kom precis hem och är nu riktigt trött och känner mig förtjänt av sömn!
Imorgon blir det att åka till farmor och farfar för att umgås lite och sen blir det hem och plugga inför prov! Det kommer bli en trött dag det med!!!
pussar från en trött och slutkörd perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0