Middag!

Idag har vi haft en liten middag med Leos två söner och Christophes tjej sandra :D Det var trevligt och god mat var det :D Oxfilé.. Mmmmm! :D Annars har det inte hänt så mycket idag :D Var med Nadia tills klockan var runt tre :D Det var en skän dag och med tanke på gårdagen var man helt klar i huvudet! Det känns riktigt bra :D
Imon är jag ledig så när Robin slutar skolan ska jag dra in till stan så ska vi ta en fika :D Det kommer bli riktigt mysigt :D Jag har inte hunnit ta några bilder på kläderna än.. Plus att det som jag skulle kunna ta kort på nu ligger i tvätten så det skulle ju inte alls vara fräscht!!! Så ni får bilderna en annan dag ;) Ska försöka sluta vara så seg när det gäller bilder på bloggen! Men istället får ni en bild på Jimmy och Amanda som är så sjukt söta tillsammans :D Men nu ska jag faktiskt ta och sova :D Natti folket! :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0