Idag är det en ny dag med nya äventyr långt långt bort som väntar... Eller... ja, hela vägen till ödsmål iaf!

Ja precis som ni ser i rubriken händer det mycket idag :O Men kul skare bli :D Om ungefär en halvtimma kommer farmor och farfar hämta mig för att vi ska åka hem till Paula och Robban för att titta på Wilmas söta valpar :D (kort kommer) Nu kan de gå och de kommer säker vara helt lurviga så jag ska bara sitta oh mysa med dem :D Senare idag ska jag hem till Angelica och fira henne :D Kommer bli så sjukt kul att träffa tjejerna i klassen igen :D Har inte träffat dem på två veckor :O Inte alla iaf xD Kommer ha med mig kameran ikväll med så om ni har tur får nu kanske några bilder ;D

Måste bara berätta vad som hände igår på dansen när jag stod i cafét...
Jag: Hej vad vill du ha? *stort leende*
Kund: Jo du jag skulle vilja ha en sån där fanta erotik...
Jag: Ehm... Ja okej det ska du få, *vänder mig om och skrattar, vänder tillbaka och får nästan tårar i ögonen för att jag inte ska skratta*
Kund: Tack så mycket :)
Jag: Tack själv *målbrottet*
HAHAHAHAHAHAHAHA Allvarligt talat så höll jag på att dö.. Det var nog det roligaste någon sagt till mig under dessa sex åren som jag jobbat i cafét :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0