Sista sommarlovsveckan är nu påbörjad!

Japp... Då var det bara en vecka och en dag kvar tills skolan börjar igen! Jag kan inte fatta att jag går upp i trean nu... SISTA ÅRET PÅ GYMNASIET! Sen slipper jag skolan! :D Nu den sista veckan ska jag "bo" hemma hos Erik hela och vi ska mysa, samt gå på kulturkalaset för att dansa! Arvingarna kommer ju på torsdag och det kan jag defenitivt inte missa!!! :D Sen händet det lite småsaker här och där med :D Jag tror nog att detta kommer bli en helt underbar vecka om jag inte har helt fel! Ett bra avslut på sista sommarlovet! :D Nu ska jag fixa och dona lite innan jag drar in till stan där jag och Erik ska möta Nadia för att käka lite gott! :D
Pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0