Jag är "duktig"!

Jajemän!!! Igår på min praktik lyckades jag skära av en liten bit av toppen på mitt ringfinger... Jag tror att jag undermedvetet försöker massakera min vänstra hand för detta är andra fingret på mindre än ett år där toppen försvinner D: Men jaja sånt e livet. Det blev ingen praktik idag bara för det.. Min handledare tyckte att jag skulle vara hemma och vara rädd om fingret i helgen och inte anstränga handen så ska jag komma tillbaka på måndag :) Bra start på en helt ny praktikplats! Eller inte ;) idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra bara för det... Sitter hemma helt uttråkad just nu :( Känner inte för att duscha bara för att jag måste stå med handske på handen så det inte kommer något vatten på fingret så det låter bara riktigt jobbigt i mitt huvud just nu xD Måste dock göra mig i ordning för vid tre ska jag dra mig mot frölunda torg och träffa min älskling när han slutat jobbet :) Får se om vi åker hem och bara har en myskväll eller om vi drar till Liseberg så han kan få dansat nu när jag inte kan :) Mysigt och kul blir det iaf :) Hoppas ni får en bra fredag :)
Dagens viktiga ord: Var försiktiga när ni arbetar med vassa knivar och sluta skära om någon pratar till er!!!
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0