Mys hos farmor och farfar!

Idag är det mys hos farmor och farfar igen :D har varit ute på en praomenad med farmor och hundarna i det fina vädret! Vi gick inte lika långt som jag och Rufus gjorde förra veckan för farmor får ont i ryggen då emn vi var ändå ute i en timma :D Nu efter det har jag suttit och pluggat men ska snart dra inte till farmor framför tv:n! :D Det är synd att jag inte skulle till Dtension idag för det hade varit nice att dansa men jag får väl stå ut till på torsdag!!! Hoppas jag klarar det... :O ;)
I morgon ska jag och Angelica ha muntligt nationella i engelska.... Jag är lite nervös men tror ändå att det kommer gå galant för vi är så jävla grymma ;) Hehe! Kankse inte så bra att vara för själlväsäker nu! Men jag hoppas på det bästa för vår skull! :D
Söta lilla Rufus i solen ;)
Rufus som valp! Också på våren!
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0