Min turkiska chokladbit är nu hemma!

Nu är Nadia äntligen hemma och det första hon gör i Sverige är att komma till Ida så vi får träffa henne :D Hon är ju för underbar :D Hon hade köpt var sitt armband till oss där det stod våra namn! De var jättesöta! :D
Innan Nadia kom har jag och Ida haft en härlig dag själva med :D Vi har lagat (extremt) GOD mat!!! Och så har vi tjockat oss framför tv:n :D Riktigt underbart faktiskt :D Plus att vi vvar ute och gick lite med :D
Tyvärr har jag glömt min kamerasladd hos farmor och farfar så bilderna på armbandet kan inte komma in nu! Men den som väntar på något fint väntar aldrig för länge ;)
Nu blir det film och sen sova :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0