Lugn helg!

Nu är det dags att ha en lugn helg.. Det händer alltså inte så mycket nu! Idag ska jag hem till farmor och farfar och mysa lite och imon ske de få gäster så då ska jag typ sita och fika i flera timmar och sen ska jag hem för att plugga :) Det kommer bli ganska skönt faktiskt!
Igår var också en ganska så lugn dag! Jag och mamma åkte upp till mormor och morfar efter jag slutat skolan för att lämna suss där. :) Hon ska vara där i ungefär en vecka eftersom vi ska ha visning på lägenheten! Kommer sakna henne för nu är det så tomt i mitt rum på nätterna :O Men hon får ta hand om mormor nu iställer när morfar ska bort några dagar :) Då slipper ju hon vara ensam iaf :D
Men nu måste jag fixa mig! :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0