Knasig dag!

Ja då var det dags för den veckan som kommer ungefär en gång varannan månad... Två prov och en redovisning på två dagar... "Underbart" :) Igår var det No-prov och redovisning på So:n om trafficking och prostitution för mig. Gick ganska så bra :) Och idag var det prov i handel och service (reklamationer och skit). Det gick också ganska så bra. hade inte pluggat eftersom jag var på dtension igår :)
Men nu måste jag ju berätta vad som hände denna underbara dag i skolan... Jag började åtta med prov som jag var klar med tjugo över åtta... Det betyder alltså att jag hade en håltimma på fyra timmar. FYRA TIMMAR!!! Så jävla irriterande va!?!? Men jag satt med Angelica och Mikael i en timma typ! :D Efter det satt jag med  Carro och Alex en stund tills Mikael frågade mig att följa med honom, Nisse och Tommy till burger king. Så jag drog dit med dem istället, och vi var väl borta i kanske en timma och fyrtio min :D Det var faktiskt riktigt trevligt! :D
Nisse (Mathias) och Mikael! Så söta ;)
Tommy!

Snart ska jag ta och kolla på desperate housewifes och sen blir det Big Brother! :D Sen sova för imon är det praktik igen! :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0