Helgen var underbar.

Okej i fredags var det ju start för dans på möllan igen och det var jätte lyckat :D Det var massa folk där och alla dansade och hade kul :D Jag och nadia stod i cafét och dansade lite udda danser med varandra men sen smet jag ju iväg för att dansa lite ibland jag med ;) Det var helt underbart och jag tror nog att jag kan ha hittat en kille som jag ska försöka dansa mycket med så att han kankse kan bli min partner...  Känner lukten av att snart börja tävla igen :D Efter dansen var Andreas (sångaren) lite bussugen så han hämtade en penna och skrev lite fint på min arm xD Det var en extremt rolig kväll iaf :D
Detta ska stå för Andreas Wistrand (sångaren)
Här skrev han: Pelles hyrservice. Det finns tydligen på Öland ;)
Igår var jag och nadia hundvakt hemma hos min farmor och det var mysigt det med :D  Vi kollade på tv och mös med lite godis som farmor och farfar hade varit snälla och köpt :D När de väl kom hem drog vi hem till nadia och mös lite där med sen somnade vi ganska så tidigt xD
Ett och ett halvt år gammal bild ungefär :)
Min lilla skrutt =D <3
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0