Snart dags...

Nu är det inte alls långt kvar till gymnasiemässan drar igång :D Det är redan två år sedan jag var där och det känns helt otroligt :O Tiden på gymnasiet går grymt fort när man har fått en bra klass och underbara vänner som man förhoppningsvis har i hela livet :D Jag och min söta lilla Alexandra ska stå på svenska mässan på torsdag och berätta om ester :D Vi kommer stå från halv 3 till sex så det kommer bli några roliga timmar av skratt och berättande om vår härliga skola :D Om ni vill börja jobba med mat, bakande eller chark så kom dit när vi står där för då kan ni prata med mig om chark och lite mat och med Alexandra om bakningen :D
Så här kommer det st typ överallt och alla ni nior som kommer gå dit ni kommer få ont i armarna av alla påsar och papper som ni kommer bära från alla skolor... Och sen när ni kommer hem kommer ni märka att ni inte är det  minsta intresserade av mer än hälften av skolorna xD Så ett tips till er är att försök tänka på vad ni vill läsa lite iaf innan ni plockar till er material från alla skolorna :D Men kom bort till oss för vi kan ha lite smått och got att bjuda på som några bagare har fixat ;) Man vet ju aldrig ;D
Nu ska jag dar till allum för att äta lite mat med min lilla ida :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0