Mycket som händer.

Det är ganska mycket som händer mig varje dag och jag har inte ork att skriva om allt på bloggen så det är därför det ofta bli uppehåll så det ber jag om ursäkt för :) Men jag kan ju berätta att jag och typ sjutton andra var på en kinarestaurang innan vi drog till möllan för att dansa och vi hade en underbar kväll :D

På lördagen drog jag, nadia och sam in till stan för att se på bio och vi kollade då på "Somewhere" Det var den sämsta filmen jag någonsin sätt...... SE DEN INTE!!! Den hade ingen handling alls... Fyra personer gick efter halva och nadia somnade... DÅLIG?? Svar: JA! Men vi hade kul iaf för nadia satt och lekter med popcorn :D
Lisa du är saknad ♥
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0