Älskar att dansa.

I fredags var Gamblers och spelade på möllan och det var underbart :D Jag fick dansat mycket med mina två snyggingar: Kim och Erik ;) Det var helt underbart :D Denna fredagen var nog en av de bästa dagarna i mitt liv :D Hade det helt fantastiskt :D Och det är tack vare de två killarna och Linda :D
Igår var jag hemma hos nadia och hon hade en 50-tals middag så det var då dags att ta på sig kläder från 50-talet :D Det var riktigt trevligt men tyvärr så var det bara jag och nadia som verkligen hade klätt ut oss för de andra hann, orkade eller ville inte... Lite tråkigt men jaja vi hade kul iaf :) Här kommer en liten bild på mig från igår xD (liiite fjortis :O )
The girls with the red lips ;)
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0