Firat Siw!

Idag har jag, mamma, mormor och morfar varit och firat Siw som är mammas kusin :D Det var jättekul att träffa den delen av släkten för jag älskar den verkligen :D De mest underbara personerna som finns i världen hör till den släkten :D Jag älskar dem så högt! ♥ Jag måste ju berätta med att Siw älskar grodor så jag och mamma hade köpt en levande groda till henne som hon kunde ha i sitt akvarium och hon blev jätteglad :D Fast ganska chockad första gången som hon såg den röra på sig ;D Hon är ju bara för söt :D Men nu ska jag sova efter en hektisk dag :D Här ser ni Siw till vänster :D
Jag måste ju bara säga grattis till min syssling Christian och hans sambo Emma som ska bli föräldrar i januari :D De är ju bara så söta tillsammans :D Här är en bild tagen för ett år sedan :D
Pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0