Valborg.

Igår var en av de bästa dagarna i mitt liv :D Allt började i skolan... Först fick jag MVG- på min svenska uppsats om rockens historia :D bästa betyget i svenska någonsin för mig :D sen på matten fick jag VG på mitt prov i geometri :D bästa betyget i matte någonsin :D Så dagen i skolan var helt perfekt :D förutom några småsaker som fick mig sjukt arg... men de glömmer vi ;) Btw så är min nya mobil jättebra :D jag älskar den så mycket :D

Först vill jag bara säga att jag glömde ta kort med kameran så har bara lite med mobilen som kommer in senare D:
Direkt efter skolan åkte jag och nadia till willys för att handla in allt inför kvällen :D och direkt efter det var det att åka hem till henne för att duka och fixa massor ;) När klockan sedan blev vid halv sex gick jag till station för att möta upp Robin, Filip och Ida :D under tiden som jag gjorde det började nadia grilla våra hamburgare ;)när vi kom tillbaka började alla andra komma och allt blev bara roligare och roligare :D kul med lite nytt folk som inte alla hade träffat också :D under kvällen åt vi maten som vi gjort, lisas hembakade muffins och tårta för jimmys skull:D han fyllde 17 i torsdags :D grattis på dig :D sen spelade vi lite spel, snackade, SKRATTADE, och bara hade det allmänt trevligt och kul :D när klockan blev vid två gick jag och robin hem för att sova :D fast så blev det inte ;) vi låg och snackade i mängder istället :D tills han inte orkade svara mer xD

idag har jag bara vaknat, ätit, sagt hejdå till robin och snackat med lisa :D skön dag än så länge ;) ska kanske var amed nadia sen och sova hos henne men det är inte bestämt än ;)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0