Underbar helg.

Okej i fredags vet ni ju att jag hade det helt fantastiskt :D igår var jag med Nadia, Jesper och Jessica ;D vi satt i nadias säng och kollade på film och tjockade oss :D mysigtmysigt :D sen sov jag över :D det böev dock att sova tidigt för vi var sjukt trötta :O idag har jag varit med nadia med fast vi har ionte gjort så mycket ;) hon har pluggat och jag har läst en bok (läxa) så vi har suttit ute lite i solen och gottat oss och sen åt jag lite där :D hennes pappa hade grillat kycklingspett :D och nu när jag kom hem har jag fått mamma och leo att grilla med :D så senare ikväll blir det att äta grillat kött med klyftpotatis och potatissallad :D guid vad gott det kommer bli :D hoppas att det inte blåser för mycket sen så vi kan sitta ute och äta :D Just det... jag har pratat med nadia men fick tyvärr inte lägga upp bilden från valborg så jag har tyvärr inga bilder från det :O men äsch det gör inget ;) jag har allt i huvudet och lite på film ;) Mohaha vad kul vi hade xD

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

thahaha underbr helg :D <3

2010-05-02 @ 20:02:09
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0