The movie.

Okej det var kul att spela in filmen idag fast den är ganska så seg att se på xD Men jag och gustav satte ihop den lite förut och HAHA vad vi har gjort bort oss mycket säger jag bara xD Riktigt kul på vissa ställen så det blir massor av bloopers ;) Våra cupcakes ser ritkigt äckliga ut tyvärr men det är så det är xD Ska lägga in bilderna så fort de kommit in på datorn ;)

*väntar*

Tio min senare...

Smet!

Smet!

Smet!

Frosting!

Frosting!

Gusgus och Carro ;)

Jag som fixar chokladhjärtan ;)

Gusgus och Carro som diskar så snällt åt mig :D

Läskiga muffins :O

Fin muffin :D


Nu ska jag ta och skriva i min jobbloggbok och sen läsa lite innan det är dax för sängen ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Daniel

Shit värsta Mat-tina.. duktigt!!!

2010-05-27 @ 17:12:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0