Random kille...

Just det glömde berätta... Igår när jag åkte hem från stan kom det på ungefär fyra, fem killar på bussen, jag såg att en kollade på mig ganska mycket och sen satte han sig bredvid mig..

Han: Hej :)
Jag: Hejsan :) "/
Han: hur e det?
Jag: bara bra, själv?
Han: Härligt :) jo bra. vad gör du då?
Jag: Lyssnar på musik och åker buss xD
Han: Jaha vad kul. Får jag se om du har bra musik?
Jag: Ehm... visst xD
Han: *försöker komma till låtarna*
Jag: Behöver du hjälp? xD
Han: Hehe ja lite xD
Jag: *Hjälper honom*
Han: Tack :)
Hans kompisar: Vi ska av nu...
Han: Va redan :O Kan inte jag få ditt nr stumpan? ;)
Jag: Haha nej tyvärr xD
Han: Jaha okej *går av*.

HAHA det var riktigt kul xD Fast jag ångrar lite att jag nte tog hans nr... Fan vad kul det hade varit xD ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

hahaha wtf?!

2010-05-31 @ 18:09:45
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0