Provet idag.

Idag hade vi då vårat prov i att göra en egen meny... Jag och josef gjorde ju grekiskt och fryst cheescake och det var jättegott :D Vår lärar gav oss mvg tack vare hur vi arbetade, smaken och utseendet på maten :D Efter lektionen hade jag betygsnack med läraren och jag har fått mvg i slutbetyg :D så idag är en bra dag :D Efter lektionen gick jag till bamba med alex, sofia och johanna och sen gick vi (utan johanna) upp till bageriet för att hälsa på robin :D Jag fick idag veta att vi ska ha prov i LMK på onsdag om fisk, skaldjur och ägg.. Jag har inte gjort nåt alls för visste inte om det så det är bara att plugga på nu i två dar (Y)




Robin, mamma och Leo fick äran att smaka på detta igår för jag lagade det hemma innan för att veta hur jag skulle göra idag ;) De sa att det var gott men behövdes lite mer krydda så idag kryddade jag mer och det var godare :D Efter att jag sagt detta till nadia har hon nu fått mig att lova att jag ska laga det till henne med nån gång :D Hoppas hon kommer gilla det ;) får nog ta och bjuda Robin, mamma och Leo på det nån gång igen med mer smak ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

GOTT! :O <333

2010-05-20 @ 15:38:36
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0