Misstolka...

Jag har kommit fram tiull att man verkligen kan misstolka det inlägget som jag skrev igår (a) Hehe men det kan ni sluta med om ni har gjort det :D

Igår så träffade´jag robin på allum och vi gick och handlade lite mat som vi skule ha på kvällen sen gick vi hem och lyssnade på musik och pratade :D när vi hade börjat laga maten senare kom vi på att det var ganska mycket för tv¨å personer så vi ringde nadia och frågade om hon och jesper ville komma hit och äta med oss för att ta slut på det ;) De kom men tog med sig jessica också för hon skulle vara med dom :D så vi hade en trevlig middag på fem pers :D efter det satt vi och kollade på film och mös allihop :D det var en riktigt mysig kväll :D

Jag ska snart gå hem till nadia för att mysa med henne, jesper , jessica och hutor :D det kommer bli sjukt mysigt :D fast det blir tyvärr att gå hem tidigt för imon ska jag och mamma åka till lysekil för att min kusin nicklas ska ha konfirmation... Det kommer nog blir ganska kul efter att allt i kyrkan är klart... Jag gillar verkligen inte att gå till kyrkan för det är så extremt segt, jag tror verkligen INTE på gud eller nåt sånt heller, men jag gör det för hans skull :D

Nu blire att äta :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0