Men euw...

Okej igår på jobbet såg jag och Pekaz en extremt udda sak som jag aldrig trodde jag skulle få se... :O Två flugor som parade sig... Det var faktiskt bara ganska äckligt... Tjejflugan gick typ runt samtidigt med så hanen satt bara kvar... Asså nej det var bara EUW! Hoppas aldrig jag behöver se det igen :D Det har inte hänt så mycket speciellt så vet inte riktigt vad jag ska skriva mer xD Nu ska jag plugga iaf för det är massa saker som ska in nu de sista två veckorna i skolan :O

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha en gång satte det sig två flugor som parade sig på min kusins panna. Han märkte inget och jag vågade inte säga det. Ganska kul hehe... de satt där i minst fem minuter, riktigt porrigt!

2010-05-27 @ 20:01:41
URL: http://morotsfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0