idiot...

Okej igår hade false alarm (sam, jesper, adrian, torsten och max) spelning på porhälla och självklart var vi där för att stötta dem :D de var riktigt bra :D Efter det drog vissa av oss vidare till donken för att chilla med lite glass ;) Det var en tjej som sålde det till oss och vi fick extremt lite glass... Nu ska jag visa hur allt gick till när vi sa till:
Lisa: Dert var väldigt lite glass i!
Tjejen: Mm (går iväg).
Eftersom hon gick iväg gick vi ut och satte oss. Vi snackade om att vi hade fått för lite glass och betalat  15 kr för det så vi bestämde att gå in igen xD
Jag: Hej vi köpte precis den här glassen av dig...
Nadia: Det var ganska lite i och det är mer på bilden så vi skulle vilja ha lite mer glass i?
Tjejen: Jaja! (går iväg och häller på mer chokladsås... CHOKLADSÅS!!!)

Nej ni läste inte fel... Idiot som hon var så lyssnade hon inte på oss utan gav oss mer chokladsås... Hur efterbliven får man lov att vara?!? Man ska få lika mycket glass som är på bilden men vi fick nästan hälften bara så det var ju det vi hade betalat mycket för och inte det andra... Jag blev så jävla arg på henne för att hon var så efter att jag hade lust att prata med hennes chef xD fast det gjorde jag inte som tur var xD

Så ska den se ut...      Så mycket fick vi... Det bruna ska vara all chokladsås vi fick xD


Efter detta gick vi vidare till en liten brygga och satt där och jag och pontus höll på att dampa lite xD Eller jag typ sprang efter honom och var allmänt läskig mot honom ;) Kul var det iaf :D

Idag har jag lunchat med underbara ida och vi hade jättemysigt :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh fad mysigt det låter!! Önskar jag hade kunnat vara med, men var tvungen att gå på barnkals :( </3... jag har inte sett er på så sjukt länge, det är FAN inte okej! Har varit begravd i plugg.. men hörde något om en grillkväll fredag/lördag? Då kommer jag absolut, vad än jag har bokat in! :) PUSS!

2010-05-23 @ 17:48:31
URL: http://morotsfantasten.blogg.se/
Postat av: Nadia

åh, hon kan ju... =OP)I(U%&/¤ROTWP)F(TWS)(/"%#%¤½

2010-05-24 @ 19:53:15
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0