Hemma från skolan...

Idag var det att stanna hemma från skolan för mådde inte så bra igår kväll eller när jag vaknade i morse. Igår satt jag med frossa, var snurrig i huvudet, mådde illa, kunde knappt se av att mina ögon inte klarade av ljuset från tv:n... Snacka om att jag inte mådde bra, När jag vaknade i morse reste jag mig upp och  allt började snurra igen så det var ingen idé att gå till skolan idag. Idag ska jag bara ta det lugnt så jag kan komma till skolan imon för då är det dags för nationella prov i matte. Det vill jag inte missa så måste bli bra nu. Ska därför sätta mig i soffan under en filt med en kopp te och kolla på avatar :D hoppas det kan hjälpa lite :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0