Handledarkurs.

Idag har jag varti på handledarkurs med Leo, Nadia och Hennes pappa Reza :D det var ganska kul för läraren är ganska skön :D De skulle skicka efter papper om lämp åt mig så om jag har tur kommer det snart med så jag kan börja köra med Leo :D ser verkligen fram emot det och tror att jag och Leo kommer klara det bra ;) har tyvärr inte hunnit göra nåt annat och snart ska jag sova så ganska chill dag ;)

Imon är det Esters mässa på ester mosessons så alla elevers lektioner är inställda för att vi ska gå runt och kolla på alla treors projektarbetetn ;D riktigt härligt och jag får sovmorgon med :D hoppas vädret blir lika bra imon med så man kan ha sommarkläder ;) Älskar när det är såhär varmt :D Man blir så glad då :D Nu ska jag ut på altanen och spela en yatzy med mamma bara för att jag är så snäll :D (hatar det spelet).

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

WOHOOO! alla borde akta sig, för snart kör vi på gatorna!! ;D

2010-05-20 @ 15:38:09
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0