Esters Studenter 2010

Igår åkte jag och alex in till ester för att kolla på våra studenter när de sprang ut :D Jag säger bara en sak... VILL!!! Jag orkar inte vänta två år tills jag får ta studenten :O Ville ta det igår med alla :D Jag kommer verkligen sakna alla treor på skolan och speciellt vissa xD Mina underbara charkare ;)Men om jag har tur kommer jag ju praktisera på nåt ställe där nån av dem jobbar nu :D Jag och alex har redan börjat tänka ut massor inför vår student så det kommer bli helt awesome när den väl blir :D Om två lååånga år D: Men äsch vi kommer göra så att tiden går fort i skolan ;) Vi kommer göra detta till de två bästa åren i våra liv :D <3

Haha han sjöng så fint *host*

Haha fullt med dans ;)

LP3A

Tomas och Ville :D

LP3A ni är saknade :O

Håret :D

Diggar verkligen tomas hår ;)

Ville som posar xD

Nybakad student ;)


Efter studenten träffade jag och alex, carro inne i stan så vi gick runt lite :D sen gick jag oh carro och fikade innan vi åkte hem :D




pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0