Egen meny.

I skolan idag fick vi börja skriva en egen meny på två pers som vi ska laga som ett prov nästa vecka ;) Jag fick jobba med josef och det är jag glad för för vi jobbar extremt bra tillsammans :D Vår meny ser ut såhär:

Förätt: Skagentoast (den ska vi inte tillaga).
Huvudrätt: Grekiska biffar med fetaost, klyftpotatis, grekisk sallad och tzatsiki.
Efterrätt: Fryst cheescake med garnering av kiwi.

Jag känner på mig att vår middag kommer bli helt awesome om vi lyckas bra med den ;) och det är klart vi gör, det är ju jag och josef xD

nu ska jag nog ta och sova för jag mår inte alls bra idag, får se om jag kommer till skolan imon eller inte D:

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0