Vill bli frisk!

Idag är en till "sitta hemma dag". Jag vill blir frisk nu så jag kan gå ut och göra nåt :O inte bara sitte inne och typ dö av att jag är så extremt uttråkad  D: Jag och tess pratade i måndas om att åka till lexby idag igen men så bliir det inte för ja måste bli frisk... imon ska jag till skolan och på fredag måste jag vara frisk för då ska jag på stereo crush's spelning, efter det ska alla hem till mig med så bra om jag är frisk då (Y) Jag kan inte missa deras första spelning heller :O det vore katastrof D:

Snart ska jag äta frukost och sätta mig framför tv:n "/ vill inte men jaja xD till frukost blir det panodil ;) haha näe inte bara men det är ett måste när jag är sjuk (Y) Vi får äl se om jag hör av mig igen idag annars hoppas jag ni önskar att jag kryar på mig ;)

Haha funny funny xD


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0