Våfflor.

Nu har jag ätit våfflor och jag kommer nog spricka snart D: åt bara två och jag blev sjukt mätt av det :O Det var segt att göra alla för vi har nog de mest sega våffeljärnet i världen D: tog hundra år för varje våffla att bli klar xD Tycker synd om Leo för precis när jag ställde fram alla våfflor ringde hans jobb och sa att han var tvungen att ta en körning så han hann inte äta :O Men han tryckte i sig två innan han gick iaf :D hoppas han gillade dem :D Nu kommer det troligen ta ett år till innan vi äter våfflor i denna familj igen men det gör inte så mycket för då blir det bara godare :D

Såhär trött blev jag av att göra våfflor (a)


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0