Uppsats om kött?

Hur tänkte veronica när vi fick i uppgift att skriva en uppsats om kött på två sidor? Vi fick ett papper med det som vi var tvungna att ha med men det spelar ju ingen roll när det inte finns nåt om det någonstans på helt internet D: Vi fick två sidor där vi kan gå in men det finns ju NADA om det vi måste skriva om där D: Mina ögon kommer snart ploppa ur för att jag har letat efter fakta som inte finns för länge :O Menmen vad ska man göra, om jag inte lämnar in den på onsdag får jag IG så bara att leta på D:

Idag har jag varit med nadia en stund och sen var det hem för att plugga (Y) Hos nadia var det städning (Y) Jag fick sitta på golvet och sortera hennes strumpor ;) det hade jag aldrig gjort innan så det var lite kul xD Blend hennes strumpor hittade vi en vanta som hon brukade ha när hon var lite :D

Hälsa på: Ture, Arne, Kurt och Gustav :D Mina pojkvänner ;)
'

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0