Upp till bevis.

Igår fick jag ett infall som sa mig att jag verkligen ville ta hål i läppen så jag tog ett örhänge och fixade det så jag kan ha det på läppen istället, tills jag "troligen" tar hål om ett och ett halvt år ;) jag tog med mig ringen till skolan idag för att visa tjejerna och skoja lite med vissa ;) När gustav kom till skolan sa han: Hej, OJ... Han såg totalchockad ut och kollade extremt konstigt på min läpp xD Men då visade jag honom att den inte var riktig ;)

Strunta i ansiktet xD kolla bara på läpparna ;)


Gustav har tjatat om att jag ska smaka på brämhults sjukt länge nu så idag när jag och mamma var och handlade såg jag en i affären och köpte den. Gustav nu är  det allt upp till bevis för om den är så god som du har sagt xD Köpte med smakerna: Apelsin och Jordgubb.



Nu har jag smakat och.... Det smakade BARA apelsin, kände ingen smak av jordgubb alls D: Den var sur också :O Men den var ganska god, fast inte ritkigt så god att jag köper en ny när denna är slut xD

KATASTROF... Vi har inget margarin och ingen vill handla D: Hur ska vi klara av att göra våfflor utan margarin? Jag fick lite smått med panik när mamma sa att vi skulle göra våfflor på söndag istället så jag skrek lite och då sa leo att han går och fixar det (Y) Bara jag skriker så får jag som jag vill ;) HAHA (a)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Anderbergh

1. Du bor fan bredvid Allum, klaga inte! Jag har tre km till närmaste mataffär.



2. Den smakar väl visst jordgubb? Love it!



3. Asså inte att nio kronor var nåt men att jag lixom glömde det och stod där som en zoombie och typ väntade på att få växel XD

2010-03-25 @ 19:40:22
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0