Troligen mvg.

Idag hade vi prov i färskvaror om lite olika saker och jag svarade på alla frågor och känner mig säker så tror jag kommer få MVG i betyg på det :D:D efter det började vi laga mat (Y)

Dagens meny:
Varmrätt:
Strömming med potatismos.
Efterrätt: Blåbärspaj med hemmagjord vaniljsås.
Sammanfattning av middagen:
Fisken smakade strömming (inte gott) potatismoset smakade inget alls (behövdes mycket mer krydda).
Blåbärspajen som jag gjorde var jättegod och min vaniljsås med :D lyckades riktigt bra med mina uppgifter idag (Y)

Hemma har jag bara tagit det lugnt och chillat (Y) härligt*10 :D Volymen på musiken har varit på högsta och jag har dampat loss :D snart ska jag nog sova för mina ögon orkar inte titta så länge till (a)



pussar perre

Kommentarer
Postat av: Gustav

Mmm, blåbärspaj låter gott. Strömming måste va det äckligaste som finns. Det smakar ben. Potatismos är inte bra. När man mosar potatis frigör man sockeratomer! Nicht gut!

2010-03-08 @ 23:41:26
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0