Thaimat.

Idag kom mamma med den underbara nyheten att det blev thaimat till middag :D snacka om att jag blev lycklig :D Nu sitter jag här mätt oich belåten och lyssnar på underbar musik :D

Jag har hittat en låt som har en av de finaste texterna jag hört på länge (a)  Brian McKnight- Back at one

One... you're like a dream come true...
Two... just wanna be with you...
Three... girl it's plain to see... that your the only one for me...
Four... repeat steps one through three...
Five... make you fall in love with me...
If ever I believe my work is done... then I start Back at One (yeah)


Asså texten är ju så söt att man typ dör lite (a) Lyssna på den :D Nu ska jag sjunga med i den och njuta av det :D



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0