Shopp!

Igår var jag på allum med ida för att shoppa men hon hade tagit fel kort så kunde inte betala D: tycker synd om dig. istället gick vi och pratade om allt :D det var mysigt :D alltid kul och bra att prata, och jag kan söga att jag pratade gasnka så mycket ;) när jag väl har börjat kan jag inte sluta (a) sen åkte vi hem och jag satt framför datan tills... den började lagga så hårt att kjag inte kunde göra nåt :'( så det fick bli tv istället och tidigt i säng xD

Guldfeber:
Är det nya programmet med erik och mackan och det är sjukt kul :D massa skratt åt de käppa personerna xD så himla sköna, helt underbara :D jag tycker ni ska kolla på det :D måndagar klockan åtta på sexan :D

Desperate housewives:
Börjar äntligen ikväll :D har längtat så att jag nästa spruckit men nu ska det äntligen börja en ny säsong (Y):D Klockan nio ikväll kommer det på kanal 5 :D MISSA INTE!!!!!!!

Idag fikade jag med alex efter skolan :D vi köpte chai latte och mös i ett hörn ;) det var kul och mys ;) sen hem för att göra nada xD

onödig information av perre♥

Från 8:an eller 9:an (glömt) (a)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Najsigt värre va de på cafét :D <3

2010-03-02 @ 20:23:51
URL: http://fuckiingbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0