Rockens historia.

Idag gjorde vi underbara pizzor i skolan:D MUMMA :D
Meny:
Pizzabullar med skinka :D
Pizza med skinka och ananas (hawaii) :D
Pizza med skinka och champinjoner (capricciosa) :)
Pizza med köttförs :D
Piroger :D
Jag jobbade med josef och vi passade bra ihop tyckte jag för vi gjorde det vi skulle och blev klara först (Y) Allt smakade jättegott men daniels pizza med kötttfärs var nog dodast av alla :D

Jag fick också en komplimang av min lärare idag :D Hon sa att min och mikaels analyser var två av de bästa hon fått in och att vi var jäteduktiga på att skriva :D snacka om att man blev glad :D

Nu är det dags att skriva på min uppsats igen xD Ska lyssna på rockmusik samtidigt som jag skriver så jag kommer in på rätt spår ;)

På bilden: Nadias hand, min hand, sams arm och min kudde (framför sams ansikte) ;)


pussar perre (även kallad flummgöll)

Kommentarer
Postat av: sneezy

var är min arm? :OO

2010-03-29 @ 17:35:33
Postat av: Nadia

hihi du ärbääst!! :D <333

2010-03-29 @ 20:07:35
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0