Reklam.

Jag kommer bli galen på reklamen på tv snart :O Satt och kollade på tv när det böev rekölam och vad ser jag då? JO en Tjej som struler med en björn bara för att hon kör en mitsubishi... Asså jag höll på att flippa sönder xD En anna reklam som ajg håller på att dö av när jag ser är Pernilla Whalgrens reklamer om sin nedrans hårfärg :O
- Vad ska du ha på dig ikväll?
- Nutrisse såklart.


Jag tror jag DÖÖÖÖÖÖÖR!!!!! Klarar verkligen inte av den reklamen :O Ett stor hatobjekt för mig (a)


Nu ska jag dö lite av att jag tänkt på den reklamen :O

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Gustav

Men snälla Pernilla! Om du var känd och lika snygg som henne och blev erbjuden en fet summa pengar för att spela in en simpel reklamfilm, hade du tackat nej?

2010-03-17 @ 16:03:47
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0