Regnar det in på bussen?

Idag hade jag färskvaror som vanligt på måndagar ;) Vi fick tillbaka provet som vi gjorde för två veckor sedan och jag fick VG på det :D bara två ifrån MVG D: det var lite segt, men VG är fortfarande bra för att vara jag ;) Efter det började vi laga mat och detta är vad som stod på menyn:

Varmrätt:
Olika köttgrytor.
  • Gulaschgryta med ris. Smakde jättegott :D
  • Österländsk köttgryta med ris. Smakade också jättegott :D
  • Marinerad lammgryta med potatis, Smakde inte men den såg god ut :D
  • Viltgryta med potatis. smakde jättegott :D och det var längesen som jag åt älg ;)
  • Kalops med potatis. smakade inte men det burkar vara gott så det var nog denna med :D
Efterrätt: Två olika saker.
  • Creme brylé. Föll inte mig i smaken men vissa andra tyckte den var rktigt god :D
  • Panna cotta med hallonsås. Smakde underbart med smaken av vanilj i panna cottan och hallonen som var över :D
Efter skolan åkte jag till allum där jag och nadia kollade runt lite och hon shoppade :D När vi åkte hem satte vi oss på bussen och jag hittade det perfekta stället... NOT! Det regnade in på nadia och jag skrattade så mycket att det inte var sant (a) det regnade från tre olika håll så hon kom typ inte undan från regndropparna ;) En tjej som satt snett framför oss såg också detta och skrattade hon med ;)

HAHAHA förlåt nadia men jag var tvungen (a) <3


Jag hittade en snygg tröja och har nu prata med mamma så vi ska tillbaka till allum och om jag har tur betalar hon den åt mig (a) vill inte ta av mina 800 på kontot utan jag tycker jag kan få ha kvar dem (a) Vi får väl se ;) Ni kommer få veta när jag kommer hem för om jag fick den kommer det komma ut bilder på bloggen :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

HAAHHAHAHHA! den bjuder jag på! :D <33

2010-03-22 @ 20:21:20
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0