Orgasmatron.

Nu sitter jag här och har det ganska tråkigt xD orkar inte plugga mer nu men det är ju inte så konstigt xD chattar lite och messar med jesper :D Jag kände för att göra nåt och så kom jag att tänka på min "orgasmatron". Det är en sak man använder för att ge massage till huvudet :D Det är jätteskönt fast det är bättre när nån annan gör det på en :D Igår när vi var här  använda jag den på sams huvud och jag fick honom nästan att somna ;) efter det fick han ta den på mitt knä för han orkade inte säta sig upp för att nå mitt huvud xD men det var skönt :D Jag VET att man kan misstolka typ allt som jag skrev nu men snälla gör inte det (a)


Jag har kommit fram till att det ser lite ut som en spindel... Inte bra för varje gång som jag kommer titta på bloggen kommer jag väl bli rädd för den (a) Så är det när man har fobi för spindlar (a) Man dör lite varje gång man ser en, jag gör det iaf, de kan gå och dö (Y)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

DEN GILLAR VI MKT MKT MKT!

2010-03-21 @ 13:50:22
URL: http://randomfreak.blogg.se/
Postat av: lisen

HAHA asså bara namnet är ju helt jävla sjukt! Orgasmatron... herregud. Vad tänkte dem med?

2010-03-21 @ 20:31:30
URL: http://morotsfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0