Oh du din sluge...

Okej förut chattade jag med nadia och hon tjatade som en galning om att jag skulle gå med henne ut men jag orkade verkligen inte så sa nej varje gång. MEN. Hon den sluga lilla saken tog in ett hemligt vapen som fick mig att vara tvungen att gå med (a) Så jag hoppas bara jag får "betalt" för min fina prestation nu ;)

Jag måste erkänna att det var härligt att gå ut på promenad på kvällen :D Så nadia det här tycker jag att vi kan göra igen (Y) Några/någon gånger/gång i veckan :D Då får ju jag "tränat" lite också :D Fast du kan vi ju gå lite längre än idag och hoppas på att det inte luktar äckligt när vi närmar oss kåhög ;)

Bilden är tagen tidigare i vintras.


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0