Nobbad av sam.

Igår när och sam chattade skickade mina söta och underbara kompis Svea några slängkyssar till sam men han ville inte ta emot dem :O Jag förstpr inte att han kunde nobba henne :O Hon är ju så extremt söt :O Här kommer en bild :D

Hahah okej förlåt (a) Men kan ni förstå att han inte ville ta emot hennes slängkyssar :O Helt otroligt vilken udda kille det där är (a) ;)


Idag gjorde vi korv på charken och det var inte så kul samtidigt som det var jättekul så vet inte rikigt hur det var ;) När jag kom hem satte jag mig frmaför datorn för att plugga och lite senare åkte jag och mamma hem till farmor för att ha lite påskfirande innan mamma och Leo åker ner till Frankrike på torsdag ;) När vi kom hem satte jag mig och pluggade igen och nu är jag klar med min underbara uppsats om rockens historia som ska in imon :D Jag tror att själva texten och allt är bra men sen kommer vi till sammanfattningen :O Jag har aldrig varit bra på att skriva den men vi får hoppas på det bästa :D (Y) Under tiden som jag pluggade blev jag lite uttråkad så jag tog en udda bild på mig (a)

Udda jag vet (a) ;)


Här är även en bild på min extremt snygga framsida till min uppsats ;)


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

för det första.

man dissar inte din kompis svea.

för det andra: mkt mkt mkt snygg bild bby! :D

för det tredje: assnygg framsida! du är ett proffs!! <3

2010-03-30 @ 21:34:38
URL: http://randomfreak.blogg.se/
Postat av: Angelica

EUROPE! KISS!! :O :D

2010-04-01 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0