Mobbad.

Okej! Så idag i skolan hade jag chark och allt var som vanligt tills vi fick veta att det skulle vara två åttor med på lektionen som praoade. De var inte alls som jag trodde att de skulle vara... jag trodde de skulle vara rädda för allt typ och att de skulle må illa av lukten men de jobbade på jättebra och fick till och med göra prinskorv i slutet av lektionen så båda två tog liksom i tarmar... Men ingen av dem sa nåt (Y) det var riktigt bra gjort av dem (Y) Jag kommer ju ihåg hur jag själv var första gången... Jag trodde jag skulle få upp min frukost där inne för det luktade så hemskt men nu känner jag inte ens nån lukt när jag går in ;)

Idag har jag blivit mobbad med D: (lite iaf) Asså mattias gick fram till mig och frågade typ hela tiden varför jag hade en så porrig bh på mig... Varför inte ha min bh liksom den är ju snygg ;) Men så han kom fram hela tiden och snackade om det och så retade han mig lite för den, men jag bryr mig inte xD MEN.. Sen kommer han fram tar tag i mina ben och lyfter upp mig så jag hänger upp och ner i luften :O Asså snacka om att jag fick panik :O så jag sparkade på honom och var extremt nära att träffa honom i ansiktet (6) Sen när jag går ut på rast kommer en annan kille (som skulle varit med idag men som inte går i vår klass) fram till mig och typ stoppar mig. Han är typ över två meter lång och ser typ ut som en jätte så det var svårt att ta sig förbi och precis när jag var påväg runt tar han tag i mig och lyfter upp mig han med :O Asså jag är typ rädd för dem nu xD När jag sedan skulle städa en maskin kommer mattias och trycker upp en våt äcklig svamp rätt i mitt ANSIKTE D: Men jag smashade då min  svamp på hans bröstkorg så att vattnet rann innanför tröjan (Y) Men den jäveln var ju självklart tvungen att ge igen ännu en gång så han hämtade is och la innanför min tröja och sen tog han in vatten i sin mun och sprutade sedan ut det i mitt ansikte xD asså det var inte kul då men nu efter skrattar jag bara åt det :D HAHAHA Fast om han gör nåt sånt här nästa vecka med ska jag sparka honom mellan bena (6) Mohahaha...

Okej det här var kanske inte så kul för er att läsa men jag hoppas att ni har fått skratta lite iaf :D Nu ska jag skriva på min uppsats om kött som ska in imon xD kommer den inte in då blir det ig så bara att kämpa på för mig idag (Y)

För skojs skull!


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

stackars pernilla!!! haha klart din bh är sexig. om han ser den betyder de att han kollar. alltså gillar han den! :D ;D höhööh. akta dig för killarna nu penrilla!



jag har ett tips:

- ta nipple twist å sen en knntnäve mellan benen! :D rakt på kuken! MOHAHHAHA!!! :D

2010-03-23 @ 20:16:55
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0