Min underbara vecka.

Nu ska jag berätta och retas om hur underbar min vecka kommer vara :D (a)

Måndag: Ledig.
Tisdag: Chark.
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Engelska och gympa.
Fredag: Engelska.

Jag har fyra lektioner nästa vecka bara och det är helt undderbart :D ska plugga och ladda inför fredag då stereo crush har sin spelning :D

Här kommer lite bilder från igår (Y) :D










Idag har jag varit med sam hela dagen :D Klockan två tog vi bussen till allum för att fika (Y) det var kul :D efter det gick vi till stadium för att jag ville "reta" pontus (6) sen var det att gå till ica för mamma ville att jag skulle köpa hem lite saker till middagen :) Efter att mina pengar försvann gick vi hem till mig :D Min gitarr blev stämd för att sam var snäll nog att fixa det ;) efter det satt vi bara och snackade om allt :D Mysig dag var det allt :D


Nu ska jag knarka halstabletter och papper till min näsa (a) blev typ jätteförkyld när sam gick :O udda udda xD

pussar perre

Kommentarer
Postat av: sneezy

det var nais :D

2010-03-14 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0