Med blod, svett och tårar...

... har jag nu städat hela mitt rum!

Jag är så stolt över mig själv nu :D Städa är inget som jag brukar göra men ibland (nästan varje dag) känner jag att det behövs göras D: vid vissa tillfällen som idag så får jag helt plötsligt ett infall om att jag ska städa och fixa hela huset typ, fast bara mitt rum idag dock (a) Det är kanske det kvinnliga i mig som kommer fram och känner att det måste vara rent :O Det borde komma fram oftare känner jag för nu när jag är klar känns det så extremt skönt att sitta här och andas in REN luft :D underbart :D

Just nu sitter jag och äter värmd mat för det är allt jag hinner med idag D: om ungefär 45 min kommer farfar hit för att vi ska till dansen och jag måste fixa mig och massa så jag är sjukt stressad också :O men det lugnar säkert (inte) ner sig (a) kommer hem mellan ett- halv två inatt och vi får se om jag kommer in på msn då ;) det kanske jag gör (Y)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0