Leende.

Idag började jag fem över tio och slutade elva... Snacka om att det var ovärt att åka till skolan. Men duktig som jag är så åkte jag till engelskan (Y) Vi fick kolla på en film med figurer gjorda av lera xD Asså det var typ som att de blev intervjuade av nån xD Det var udda men faktiskt kul (a) HAHA det var nåt djur (vet inte vad för nåt) som blev intervjuat och helt plötsligt fick man se en ko flyga bakom den som pratde xD asså det var så udda att jag la mig på bordet och skratta (a) Höll på att kissa ner mig xD

Efter skolan åkte jag hem till farmor och farfar för att äta lite lunch (a) När jag sedan gick till bussen såg jag att det kom massa från lexby som skulle på och jag orkade verkligen inte stå där bland massa elever som är helt jobbiga :O Så jag gick hem :D Stolt :D På vägen hem gick jag förbi pontus i min förra klass och blev bemött av ett stort leendse och ett hej så jag blev ritkigt glad :D Han är den enda killen som har lett när han har sagt hej från klassen :D alla andra är så löjliga så antingen undviker jag dem eller tvärt om xD men när jag hade sett pontus blev jag riktigt glad :D Gick hem med ett stort leende på läpparna :D

Snart ska jag ta och städa :D Idag igen (Y) Jag har blivit riktigt duktig (Y) Sam kommer vid sex och när klockan blir sju ska vi åka till furulundskyrkan med alla andra i kuktus för att se på Stereo Crush :D Det kommer bli en extremt roliga kväll ;) :D I Stereo Crush är det: Mattsson, Musse, Tess; Adrian och Oscar :D Fast en ny oscar som jag aldrig träffat ;) Hoppas de gör bra ifrån sig :D




pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0