Idol.

Lördag den 10:e april är det dags för idol audition och jag, sam, tess och max ska dit för att söka :D kanske ida med ;) Det kommer bli så sjukt kul :D Fast jag har fått ett problem :O jag vet inte vad jag ska sjunga :O Tänkte på Isn't she lovely först men den känns inte bra längre... Men nu har jag testat att sjunga bubbly och den passar min röst bra men jag vet inte om den är för jångsam för att sjunga då D: Jag får väl bara ta och leta runt massa i mina listor på spotify och se om jag hittar nån låt som är lite snabbare och som jag kan sjunga (Y)

Är redan nervös :O


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Anderbergh

Låter som en förträfflig idé! Varje söndag då! Eller iallafall ibland. Denna söndagen då? Ok? Alltså 4/4 :D

2010-03-28 @ 19:57:45
URL: http://anderbergh.blogg.se/
Postat av: Nadia

det kommer gå jättebra!!! :D <33 du har helt underbar röst å jag hoppas att du går vidare! :D vill verkligen komma å heja på dig men får se hur det blir med jobbet å allt!

2010-03-28 @ 20:09:24
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0