Hemma efter dansen.

Det var ritkigt mycket och trevligt folk på möllan idag :D I början tjötade jag på med de som handlade hos mig i kiosken men ju senare det blev ju mer nere blev jag för min röst försvann D: nu kan jag nästan inte få ut ett enda ord D: Jag såg under nästan hela kvällen hur två killar stog och tittade på mig och jag började undra varför de gjorde det ;) de gick också fram till martin och pratade, när de gjorde det såg jag hur han vände sig om och kollade på mig och den ena killen log ;) Var det för att jag var så snygg eller för att jag rörde mig så snyggt till musiken, eller var det kanske min förmåga att sälja saker i kisoken? ;) skämt åsido (a) nej men när de skulle gå hem kom de fram och så sa den ena killen (den långa killen)

Långa: Jag har bara en fråga till dig. Känner du igen oss?
Jag: Näe, inte just nu iaf. Fast jag kände igen dig förut trdde jag men du var inte den jag trodde (a)
Korta: Ok, vem trodde du jag var då?
Jag: jag trodde du var min gamla danspartner, du såg ut som honom på långt håll.
Korta: Aa, näe det vet jag att jag inte är.
Långa: Men så du känner inte igen oss? för vi känner igen dig jättemycket men vet inte var vi har sett dig innan.
Jag: Näe tyvärr.
Korta: Bor du i Göteborg?
Jag: Näe, i Partille.
Långa och korta: Hmm... Ok.
Långa: Men är det inte där som dina syskon bor?
Korta: Jo, känner du någon som heter malin?
Jag: Malin vad?
Korta: Malin å... (vill inte skriva ut namnet eftersom jag inte känner personen)
Jag: Nej tyvärr inte.
Långa: Jaha okej, men tack för en trevlig kväll.
Korta: Ha nu en trevlig helg.
Jag: Tack desamma.

Det var lite komiskt att de båda kände igen mig jättemycket men att jag inte hade nån aning om vilka de va. Jag hade lite tråkigt innan allt folk kom så jag tog kort på det som vi hade lagt upp på brickor :D bara onyttigt dock D: Tur att jag inte åt nåt av det (Y) tog en macka istället :) Nu kommer de underbara bilderna ;)

Kakor!

Choklad!

Dricka!

Mackor!

Kläder!

Smink och hår!


Saken är den också att inget av sakerna på bilderna ser gott ut :O man vill liksom inte smaka på nåt :O men det tog nästan slut så jag är nöjd och vi fick ju in pengar på det som var meningen (Y)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0